15 november 2007

Sjuk

Så trist det är att vara sjuk. Har åkt på magsjuka, och legat hemma i tre dagar nu. Bättre idag men skonar mina arbetskamrater från smitta och stannar hemma en extra dag. Men oj så trött jag är nu. Ingen ork alls.
Fast det var väntat att jag skulle få det, var hemma med yngsta dottern i fredags. Idag är mellanbarnet hemma, med feber, men säger att magen är knepig, så vi får väl se var det tar vägen för hans del.
Har inte orkat sticka så mycket men några varv på min Thinking of you har det blivit. Har nu kommit fram till hjärtanmönstret, vilket gör det hela mycket roligare. Längtar efter att få den färdig. Tror att detta är en modell som jag kommer att använda mycket. Stickar den i ett rött tweed-garn, inhandlat på tradera. Jättetrevligt garn att sticka i.

1 kommentar:

  1. Det är tråkigt att var a sjuk , hoppas att ni mår bättre nu.
    Ha de gott, Eva.

    SvaraRadera