1 januari 2008

Tjugohundraåtta

Så har det nya året anlänt. Ett år som förhoppningsvis kommer att bli ett bra år, med massor av härlig stickning.
  • Jag hoppas på att kunna utveckla mitt stickande.
  • Skulle vilja kunna ge mig på alla dessa härliga engelska beskrivningar som finns.
  • Tänka mer "outside the box" och sticka saker bara för att det är kul och inte för att någon behöver det.

Inte några nyårslöften, mer tankar om framtiden.

2007 har varit ett år då jag verkligen har kommit igång med stickandet igen, mycket tack vare alla bloggar. Så mycket kunskap och inpiration det finns därute. Tack för att ni finns.

Gott nytt stickår önskar jag alla!

2 kommentarer:

  1. Gott Nytt stickår på dej med,
    Eva

    SvaraRadera
  2. Gott Nytt År till dig och dina händer där det händer!

    SvaraRadera