29 februari 2008

Det går utför...

Idag är det min sista dag som 34-åring. Vet inte vad jag tycker om att bli äldre,är ju samma person egentligen, och jag känner mig som minst 80 varje morgon när klockan ringer, så ålder är ju bara en siffra.
Ska ha ett litet kalas här imorgon, mina och makens föräldrar och mina syskon och deras barn kommer. Känner inte för det idag, men det kanske känns bättre imorgon. Har varit så stressigt i veckan, så orken räcker inte till och då är det svårt att känna någon större glädje över kalasandet. Känns mest som en belastning...
Men kanske jag får någon trevlig present som piggar upp. Har bland annat önskat mig garn, men om jag ska vara ärlig så tror jag inte att jag får det. Min familj har inte någon större förståelse för mitt intresse, men man vet aldrig.

1 kommentar:

  1. Grattis på födelsedagen!!!
    Håller tummarna för att du får garn som du önskat
    Ha en bra dag!
    KRAM Ann-Louise

    SvaraRadera