22 februari 2008

Jag har fått min vän

Idag har jag fått veta vem som är min bytesvän i garn & tebytet. Har varit och kikat på hennes blogg för att se vad hon gillar, men inte riktigt listat ut det. Men det får bli en chansning och hoppas att hon blir glad i alla fall.
Garn köpte jag på vinst och förlust igår, så jag hoppas att det blir bra, men te har jag inte ordnat ännu. Ska gå till tebutiken någon dag, vill ju inte ta ett "dussinte" från ICA, utan det ska vara något som är lite extra tycker jag.
Kul är det i alla fall. Visst är det kul att få, men jag också att det är riktigt roligt att få ge bort också och se om mottagaren blir glad. Jag gillar att göra människor glada, det gör mig glad också.

1 kommentar:

  1. Tack min kära tebytarvän. Jag själv har inte hunnit att skicka till min vän än för jag har haft det lite jobbigt.
    Men min sambo och yngsta sonen provade te och de sa att det var fantastiskt gott ska se om jag kan få i mig något annat än vatten idag.

    Garnet var jätefint och jag ska genast börja att sticka på det/Kramar i massor från mig.

    SvaraRadera