9 mars 2008

På stickorna

Det här är vad som är på stickorna just nu, (i alla fall ett par av stickorna, har som många andra ett antal projekt liggande i korgen).
Det ska bli en kofta till min äldsta dotter. Jag har inte frågat om hon gillar den och hon vet inte att den är till henne, så det är lite av ett lotteri. Är man snart 15 år så har man ju en egen vilja vad det gäller kläder. Men jag hoppas förstås att hon kommer att vilja ha den. Hon har en jättefin vit klänning, som skulle passa perfekt till, men det är ju min åsikt...

1 kommentar:

  1. Den ser jättefin ut! Men det är som du säger...ungarna har en alldeles egen vilja...*mutter* ;-)
    Det mesta jag gör som är tänkt till mig själv hamnar på nåt konstigt vis på min dotter...hon "snor" helt enkelt mina grejer och kläder!
    Men nu har hon ju visat att hon faktiskt "kan själv" så nu får hon starta egen tillverkning :-)

    SvaraRadera