8 april 2008

Suck!

Idag var det meningen att jag skulle ha gått på stick-kafé, men då jag hade noll koll på övrigt så blev det jag som fick vara hemma hos de yngsta när den äldsta hade öppet hus i skolan.
Visst är det mysigt att tillbringa tid med barnen, men jag hade verkligen sett fram emot att få komma iväg och träffa ett gäng stickerskor, så lite sitter jag här och deppar!!

Vet inte vad jag vill sticka just nu. Har färdigställt ett par grejor, men det har inte direkt minskat i korgen, men det som ligger där känns inte så kul. En candle flame i rött som jag har kommit halvvägs på, ytterligare en i vitt som jag bara börjat på men inte bestämt om jag ska fortsätta med för jag vet inte om jag tycker att den blir som jag hade tänkt i det garnet. Så har jag ett linne till minstingen som också är halvfärdigt. En bolero till mig, men jag har kommit bort mig i mönstret så det blir kanske att börja om där med...! Så ska vi se, vad finns det mer? Där låg det visst tre olika nystan sockgarn också. Så brist på projekt finns det inte, bara brist på inspiration!

2 kommentarer:

  1. Trist när de inte blir som man tänkt sej.
    Men de kommer fler stickcafer.
    Må så gott på dej.
    Eva.

    SvaraRadera
  2. vi saknade dig igårkväll, men det blir en ny chans den 6 maj. Hoppas du kan komma då!!
    TRÖSTEKRAM

    SvaraRadera