27 maj 2008

Jag har blivit utmanad

Jag har fått en utmaning av Catarina.

3 namn jag går under: Mamma, katta, systeryster

3 saker som skrämmer mig: Att det ska hända barnen något är nog min största fasa, för ögonblicket även läget på arbetsmarknaden då jag inte vet hur framtiden blir, sen för att vara ärlig så får jag nog ta med getingar också...

3 saker som jag har på mig: Svarta capri, brun tunika, och så underkläder förstås

3 sanningar: det här blir tufft, men jag står för att jag är en bra mamma. Jag föredrar en lugn hemmakväll istället för en kväll på krogen. och så det skämmiga att jag äter på tok för mycket godis.

3 saker jag verkligen vill ha: en sund och frisk kropp, ett fast jobb, mera tid med barnen

3 bloggare jag utmanar: LE..och världen ler mot dig, Pärlmudden...smycka

1 kommentar:

  1. Ahmeeeen, jag har ju redan blivit utmanad ju. =o) Ni får kika in hos mig och se mina svar. *ler*

    Hoppas du kommer den 10/6 till sista stickcafét!

    Kram
    Ulrica =o)

    SvaraRadera