26 juni 2008

FO

Äntligen är jag färdig med koftan till min syster. Ligger på blockning just nu. Kvar är att köpa knappar som ska virkas in. (hur nu detta blir...)
Har inte någon bild just nu, men det kommer, jag lovar. Men nu är frågan, vad ska jag fortsätta med nu. Det är ju inte direkt så att jag är utan projekt, men det är alltid kul att börja på något nytt.
Jag är väldigt sugen på February Lady Sweater, men vet inte om jag har något garn som passar.
Hittade ett rosa akrylgarn i skåpet, men kanske borde den stickas i något finare garn? Men jag bör inte köpa något nytt nu då jag snart inte får igen dörrarna på skåpet. Fast tyvärr så är det inte så mycket av varje garn att det räcker till större projekt. Får kanske ge mig på en massa sockor och halsdukar eller nåt, men jag gillar inte sånt på sommaren, det är vinterstickningar tycker jag.

oj, så svamligt, och på jobbet dessutom, kanske dags att göra lite nytta...

1 kommentar:

  1. Hej
    Jag är sugen på Februarikoftan också, tror inte de är en kofta som jag kommer att använda men den ser så rolig ut att göra.

    Ha en riktigt go helg på dej.
    Eva.

    SvaraRadera