13 juni 2008

Sommarlov!

Idag var det skolavslutning för barnen. Tyvärr inte det bästa vädret, då det varit ganska kyligt och regnat med jämna mellanrum. Vi brukar sitta ute och fika men iår fick det bli hämtmat hemma i köket.
Sen somnade jag faktiskt i soffan. Men det berodde inte på skolavslutningen utan för att jag hade tjejmiddag hemma igår. Gick och la mig kl 2 inatt, och detta efter en massa vin. Tur att jag var ledig idag. Men trevligt hade vi. Faktiskt länge sen som jag hade så trevligt.

Ikväll får det nog bli tidigt i säng trots eller kanske just för att det är fredag. Är nästan alltid jättetrött på fredagarna, när arbetsveckan är slut. Men så känner nog de flesta.

1 kommentar:

  1. Ja, vi kallar fredagkväll för puttekvällen.. man somnar vid tv:n i tur och ordning och puttar på varandra i omgångar.. -' hörru, vakna nu... *skrattar*

    SvaraRadera