12 juni 2008

vink, vink

Nej, jag har inte fått solsting, även om det var bra nära där ett tag. Knappt jag vågar att säga det men jag tycker att det är skönt att det är lite svalare väder igen. Främst för att komma ikapp med allt som inte blev gjort när det var varmt. Och det var en hel del det...

Har även kommit igång med stickandet igen. Vilket inte funkade alls när det var varmt. Men nu börjar koftan till min syster at se ut just som en kofta, och det är väl positivt. Har kommit till ärmarna som då stickas ihop med det övriga. En ny variant för mig så vi får väl se hur det blir.

Nej, dags att jobba lite effektivare, ska sluta tidigt idag för att förbereda en tjejmiddag hemma ikväll. Tur att jag är ledig imorgon och att skolavslutningen inte börjar förrän klockan elva...

Tjingeling!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar