19 oktober 2008

Garnbeställning

Idag har jag beställt garn. Inte till mig själv, utan till min bytesvän i garn&te2-bytet. Talar inte om vad det är men jag tyckte att det såg så härligt ut och hoppas förstås att hon också gör det.
För ovanligheten så köpte jag inte garn till mig själv, men däremot lite påfyllning i mitt knitpicks-kit.

Tycker det är trevligt med dessa byten, var med i det första också. Vilken tur att Ulrika på Stickamera är så påhittig. Stickamera har verkligen vidgat min vyer vad det gäller stickning, och det är jag såå glad för.

4 kommentarer:

  1. Hej min garn&te-kompis! Din garn&te-present inhandlades i helgen, men först idag hittade jag till din blogg... Fast jag tror och hoppas att jag ändå prickat in så att presenten passar dig :). Hälsar en hemlig garn&te-vän!

    SvaraRadera
  2. Det är roligt med bytena på stickamera:)

    Läst nån deckare nyss?

    SvaraRadera
  3. Monica:
    Är tyvärr väldigt dåligt med läsandet, det enda jag läst är stickböcker, och de räknas väl knappast till deckare, även om det kan vara nog så spännande att lista ut slutet även där ;-)

    SvaraRadera
  4. TACK så jättemycket för det fina. :)
    Blev så himlans glad. Garnet var bland det finaste jag sett, mycket av mina favvofärger också. Och théet ska jag strax prova medans jag skriver klart lite i svenskahäftet. (Läser på Komvux). Godiset var perfekt med, dock får Gubben mjölkchokladen så lägger jag beslag på den mörkare, fniss!
    Tack så jättemycket än en gång, det här gjorde mig så glad!
    Hälsningar från ett snart vintrigt Pajala. :)

    SvaraRadera