30 december 2008

Ut med det gamla och in med det nya

Nu är snart det här året slut och ett nytt tar vid. Har väl inte varit mitt bästa år precis.

Har kämpat på efter att varit sjukskriven pga stress, och detta tar sin tid. Vet inte om jag är helt ok nu heller, men vardagen funkar även om jag gärna vill ha lugn och ro. Men det jobbigaste har och är nog att jag har gått upp så ofantligt mycket i vikt. 2005/2006 gick jag ner över 40 kilo i vikt och kände mig så fin. Men så kom det här med stressen och jag tappade allt vad motivation heter, så idag har jag gått upp alla dessa kilon(under två år) med en fin ränta på det.

Tycker inte alls om mig själv som det är nu. Det här är inte jag. Så min förhoppning är att jag under 2009 ska ha kraft nog att göra något åt detta. Jag ger inte något nyårslöfte utan bara en önskan om att få till det som jag vill.

Önskar er alla ett gott nytt år!

1 kommentar:

  1. Jag önskar dig och din familj ett riktigt gott nytt år!!
    Vi får hjälpas åt och peppa varandra med vikten. Jag gick ner drygt 25 kg under2006/2007, men pga att jag fick ont i foten förra hösten.... Har gått upp mellan 10 0 15 nu. Men bara jag blir okej i foten igen så ska jag ta nya tag!
    Kram, och hoppas vi ses på nästa stickcafe!!

    SvaraRadera