23 januari 2009

På banan igen!

Nu är jag igång hyfsat frisk igen. Var till jobbet i måndags, med feber. Och det är inte att rekommendera kan jag säga. Men var tvungen. Jobbar man med löner så är det bara att se till att få ut dem. 400 personer kan inte bli utan lön pga mina baciller. Men det löste sig. Blev hemma på tisdagen, men sen dess har jobbat. Hostar visserligen fortfarande, lungorna är inte vad de borde, men jag är feberfri och inte helt medvetslös när jag kommer hem.

Det enda positiva i den här kråksången är att det enda jag har orkat göra är att sticka. Så min candle flame-sjal har vuxit riktigt mycket. Vill ha den färdig nu, men inser att jag nog får hålla på ett bra tag till. Vill ha den stor så att den riktigt räcker om.

Trevlig helg!

1 kommentar:

  1. Skönt att höra att det går åt rätt håll med bacillerna!
    KRAMIZZZZZZZZZZZZ

    SvaraRadera