13 januari 2009

Utmanad

Jag har blivit utmanad av pärlmudden.

4 av mina favorit TV program:
Navy CIS
Bygglov
Design Simon & Tomas
Roomservice (nä jag är inte alls galen i inredning...)

4 saker jag gjorde igår:
Jobbade
Handlade
Lagade mat
Somnade i soffan

Saker jag längtar till:
Sommaren
Mera tid till stickning
En framtid utan övervikt

4 favoritrestauranger:
Där går jag bet, är aldrig ute och äter

4 saker på min önskelista:
En bra framtid för mina barn
En fin lottovinst för att kunna gå ner i arbetstid och få mer tid över till familjen
Fast anställning
Besked om jag får min önskade gastric bypass-operation, och en kort väntetid till denna.
(Ordningen på listan varierar efter dagsformen...)

4 bloggar jag utmanar
Jag utmanar inte någon utan den som känner för det får nappa. Du får gärna lämna ett inlägg om du antar utmaningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar