30 mars 2009

Nu är det snart dax!

Det har nu gått två veckor sen jag började med flytet. Den här veckan blev det –1,5 kg, totalt blir det –4,9 kg. Känns helt ok. Hoppas att farbror doktorn också är nöjd med detta. Men om jag ska se till det stora hela så har jag gått ner 8,3 sen jag skickade in min hälsodeklaration till dem, så det borde vara ok.

Imorgon bär det av till sjukhuset. En eftermiddag fylld med läkarbesök, träff med dietist och sjukgymnast och provtagningar, och på onsdag är det dax. Är skönt att jag nu är där. De här veckorna med flyt har gått fort, och mycket bättre än jag trodde att det skulle göra. Nu börjar det nya livet, vilken säkerligen inte blir en dans på rosor till att börja med.

1 kommentar:

  1. Hoppas allt går bra för dig!! Kommer dock sakna dig på stickcafet imorgon!!
    Lycka-till-kramar!!!

    SvaraRadera