22 mars 2009

På sjunde dagen…

Ja, nu har det redan gått en vecka sen jag påbörjade flytet. Har gått ok, även om jag vissa dagar har varit beredd att tugga i mig skrivbordet.

Nu märks det att kroppen har vant sig vid så lite föda, så jag är inte så hungrig längre, men däremot så luktar all  mat gudomligt just nu, och jag har nog aldrig pratat så mycket mat som jag gör nu. Och när barnen åt lördagsgodis igår så blev det tufft. Men det är bara att se till att ha nåt annat att göra, och undvika att sitta bredvid dem. Förresten så vill de inte dela med sig till mig i alla fall ;-)

Imorgon är det dags att trotsa vågen. Ska bli intressant, jag har gått ner dryga 3 kg, det vet jag men den exakta vikten får vänta till imorgon.

Om 10 dagar bär det av till Göteborg och mitt nya liv börjar. Inte utan att nervositeten börjar komma. Men även förväntan och nyfikenhet.

2 kommentarer:

  1. Beundrar din styrka! Hoppas allt kommer gå bra. Här är det bantningskuren magsjuka som gäller....
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Du är fantastiskt duktig! jag försöker byta ut måltider mot Nutrilette men om jag inte får frukost blir jag galen av hunger...

    SvaraRadera