15 mars 2009

Seg söndag

Segt idag. Kan bero på att jag var på 40-årsfest igår. Fast jag var skötsam och var hemma till ett, och var ytterst måttlig med alkohol. Måste vara åldern som gör att jag inte orkar vara ute om kvällarna (det var inte jag som fyllde 40). Hon som fyllde tror jag är mycket tröttare än mig...

Imorgon börjar allvaret. Har packat iordning mina pulverpåsar för att klara morgondagen på jobbet, men har inte en aning om hur det kommer att gå att leva på detta. Första dagarna kommer jag säkert att vara vrålhungrig. Men det är ju för den goda sakens skull, och det kommer att bli bra!

Nu är det snart middag, min sista middag av "normal" storlek, sen kommer det bli betydligt mindre på tallriken. Avslutar mitt gamla liv med strömming och mos. Det är ju sååå gott!

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar