28 april 2009

Stick-café

Ikväll ska jag iväg på stick-café. Är väldigt länge sen jag var iväg så det ska bli trevligt. Det har helt enkelt inte passat de dagarna de har varit, och eftersom jag har fyra mil enkel resa till detta så blir det ibland till att hoppa över. Men nu är det dags, och jag ser verkligen fram emot det.

Tyvärr så är jag hemma med sjukt barn idag. Är nog inte våldsamt populärt på jobbet då jag bara har arbetat 3 dagar sen min 3 veckor långa sjukskrivning...men vad gör man, är de sjuka så finns det ju inte några alternativ.
Det är minsta tjejen som är jätteförkyld, dessutom hårt drabbad av allergi,med helt igensvullna ögon. Lider verkligen med henne.

1 kommentar:

  1. Kul att du kommer ikväll!! Vailken storlek på stickor hade du till swallowtail? Kan du ta med din? Jag stickar på 3,5 o den blir så pytteliten!! Lite småpanik fakitiskt. Funderar på om jag ska repa upp o börja om...
    Hälsa dottern att hon ska krya på sig.
    Ses ikväll
    KRAM

    SvaraRadera