14 april 2009

Swallowtail

 Swallowtail   090414

Min sjal är nu klar(stickad i Teetee Elegant), och det är med stor stolthet jag presenterar den här. Finns säkert de som tycker att detta är väl inget märkvärdigt, men för mig är det så. Detta är det mest avancerade jag har stickat, och känner att jag nu har tagit mig över ribban vad det gäller min stick-utveckling. Nu är urvalet av framtida projekt mycket större, då jag inte behöver låta mig stoppas av okunskap angående t.ex. engelska mönster eller spetsstickning.

Nu kliar det i fingrarna att påbörja något nytt, men vad?

5 kommentarer:

  1. VAD SUPERDUPERFIN DEN BLEV!!!
    WOW! Visst är det en härlig känsla när man stickat sin första spetssjal o sitt första engelska mönster!
    Grattis till en fin sjal!!
    Hoppas du mår bra efter påsken.
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Hej
    Grattis till ditt ribbhopp, de finns många roliga mönster på engelska som väntar dej nu.
    Må väl.
    Eva.

    SvaraRadera
  3. Jättefin sjal! Jag har ännu inte stickat någon men det kommer!

    SvaraRadera
  4. Urläcker!!!

    Kram
    Ulrica =o)

    SvaraRadera
  5. En sådan vill jag också sticka. Jag har sett den på flera bloggar och den är fantastisk fin!

    SvaraRadera