5 april 2009

Tröttigt idag.

Känns som att det kommer att bli en lång dag idag. Sovit dåligt inatt så jag är trött, men det är även jobbigt med magen idag. Får som kraftigt håll i sidan när jag äter. Är säkert helt normalt så här i början, men det känns lite motigt. Ska ju trots allt ofta nu. Ja, ja det ordnar sig. Är ju en dag i taget så här i början.

I eftermiddag ska vi på barnkalas. Min systerdotter fyller 3 år idag. Ska bli trevligt. Men tårta blir det förstås inte, om den inte finns i flytande form ;-). Nä, är faktiskt inte särskilt sugen på det heller, en skön känsla.

4 kommentarer:

  1. Hoppas det blir bra och att du snart mår bättre! Vad skönt att det är gjort och har gått bra!

    SvaraRadera
  2. Hoppas att allt går bra för dej.
    Eva.

    SvaraRadera
  3. Tack för gratulationen! =o)
    Det går bättre med tiden, flytrt menar jag.
    Vad har du gjort för op? B
    Gastring banding, gastring by pass?

    Ulrica =o)

    SvaraRadera
  4. Jag tror man har svackor i början...allt är så nytt. Men vi kommer klara detta tjejen!!! Jag sitter här men en liten burk barnyoghurt Just nu,känner att jag nog får sätta fart om jag ska lyckas få i mej det jag måste. Helt ofattbar känsla..

    Idag är en bra dag för mej,känner mej ganska pigg å alert. Tyvärr känner jag fortfarande av dom förbenade nyckelbenen/axlarna. Men det går väl förhoppningsvis över snart. Nu ska jag ta å åka upp å se hur långt gubben kommit med köksgolvet i huset. orkar inte sitta inne i detta underbara vädret.
    Kram på dig å kämpa på...ja finns alltid här för dig!

    SvaraRadera