23 juli 2009

Trevligheter!

Hade en jättetrevlig dag på Liseberg igår. Klarade oss från regn till sista 1½ timma. Fast då regnade det ordentligt. Var genomvåta när vi kom hem inatt…

Annat trevligt igår var att det låg paket från Garnkorgen i min låda. Så nu har jag nya stickor för att kunna fortsätta. Beställde lite garn förstås när jag ändå höll på. Detta är tänkt att bli en Revontuli-sjal.(ravelry-länk)

P7230019

Vill förstås börja med en gång, men är väl bäst att färdigställa lite först.

Började på ett par muddar häromdagen när jag inte kunde sticka på mina andra projekt. Det blev Fishtail wristwarmers i drops alpacka.

P7230017 

Riktigt trevliga att sticka, och kul med ett lite mindre projekt som blir färdigt snabbt, känns som om jag aldrig får nåt färdigt.

1 kommentar:

  1. Tur ni hade bra väder på Liseberg! Det är roligare då. Himla läckert garn! *wow* Och grattis till de nya stickorna. *ler* Muddarna var jättefina!

    SvaraRadera