29 juli 2009

P7290033

Yngsta dottern spanar in himlen i kvällssolen. Snart är sommarlovet slut och allvaret börjar igen, med ny skola (som blev beslutat om efter skolavslutningen så alla är oroliga och nervösa) och allt vad det innebär att vara ett år äldre. Så skönt så länge som hon kan njuta av tillvaron.

Idag har vi varit hos mina föräldrar vid deras husvagn, ungarna har badat även om de kom snabbt upp igen, för det var kallt.Men man får passa på när det är en dag med lite sol, regnet verkar vara på gång igen.

1 kommentar:

  1. Känner igen oron från mina 3 tonåringar när de skulle börja på Vasa som är "stor" skola. Det kommer säkert att gå bra. Mina var lite nervösa första veckan men sen undrade de var de var nervösa för. *s* Bada, jag tror inte jag har badat ute på snart två år. *hahaha*

    Kram =o)

    SvaraRadera