27 oktober 2009

Ikväll vet jag vad dottern gör...

Jo, hon sitter fast vid sin dator. Den kom tillbaka idag efter att ha varit på reparation under drygt två veckor. De som har tonårsbarn vet vad detta innebär. Är inte långa stunder de kan vara utan denna. Även om jag tycker att mina barn har en sund inställning till datorerna.

Är ledig i tre dagar nu, då barnen har höstlov. Igår var vi iväg och hittade äntligen ett par stövlar till den stora damen. Ett par uggs(inte äkta men oj så sköna). Nu återstår bara jackan, men det får hon ta tag i själv.
Imorgon ska vi hem till min syster och laga middag tillsammans med hennes barn. Fast det jag misstänker att det blir vi vuxna som står vid spisen som vanligt.

1 kommentar:

  1. Precis som vi mammor så har barnen svårt att vara utan datorn.... ;)
    Hoppas ni får några mysiga dagar när du är ledig!
    KRAM

    SvaraRadera