29 december 2009

Viktförändringsbilder

Har äntligen tagit mod till mig för att lägga ut bilder på mig själv, fast jag bjuder på huvudlösa bilder, för lite blyg är jag allt. Sen behöver ni inte kräkas över det hemska badrummet bakgrunden, ett nytt står högt på önskelistan. Men det är i alla fall äkta 70-tal…
Den övre bilden är precis när jag kommit hem från sjukhuset i början av april-09.Vågen står på 127 kg. Den nedre bilden är fotad idag, och numera visar vågen 96 kg. Har många kilon kvar att bli av men är ändå otroligt nöjd med hur det ser ut än så länge.
2009-04-05         127 kg2009-12-29           ca 96 kg

2 kommentarer:

  1. Grattis till vikt nedgången!
    Du ser super snygg ut!
    Gott nytt år önskar jag dig.

    SvaraRadera
  2. Grattis! Du har lyckats bra. Kul att få se lite bilder det är stor skillnad mellan dom.
    Gott Nytt År. Lycka till med den fortsatta viktnedgången.

    SvaraRadera