11 mars 2010

Award

sunshineblogaward

Jag har fått en award, 3 ggr om dessutom. Det är Pärlmudden, Paradiset Kaos och Sticknestet som är så snälla. Känner mig väldigt hedrad.

Så här går det till:

The Sunshine Blog is awarded to bloggers whose positivity and creativity inspire others in the blog world. The rules for accepting the award are:
1. Put the logo on your blog or within your post.
2. Pass the award to 12 bloggers.
3. Link the nominees within your post.
4. Let them know they received this award by commenting on their blog.
5. Share the love and link to the person from whom you received this award.
Nu kommer den delikata uppgiften att dela med mig av denna till 12 sköna filurer....

Men nu är jag så ofin att jag inte skickar till 12 sköna filurer, utan jag gör en kollektiv insats till alla underbara kreativa människor. Ni är så många som inspirerar så jag kan inte välja ut. Så ta åt er av denna award allihop.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar