1 april 2010

1 årsjubileum

Idag är det precis ett år sedan jag gjorde min Gastric Bypass-operation. Det här året har gått ofantligt fort, men har varit ett bra år. Jag har ju förändrar hela mitt liv under den här tiden. Vikten har minskat med 42 kg, midjemåttet med 20 cm, höft med 32 cm, så visst märks det skillnad på kroppen. Hade förut stl. 54, nu har jag stl. 44-46 beroende på typ av plagg.
På torsdag är det dags för återbesök på sjukhuset i Göteborg, men dagen ska även bli en shoppingdag tillsammans med en kompis. Måste ju förnya garderoben nu när våren är på väg. :-))

6 kommentarer:

  1. Önskar dig all LYCKA!!!!!!!!!!!!!!!!

    Kramizzz Kattis

    SvaraRadera
  2. Grattis! du har varit otroligt duktig!
    Hoppas ni får en bra påsk och att återbesöket blir lyckat.
    Om nu får en stund över och vill vara kulturella kan jag rekommendera utställningen "and there was light" ute på eriksberg, det är den konstutställningen med bland annat Leonardo da vinci. Om man åker älvsnabben från lilla bommen så kommer man fram enkelt o bra.
    HA en trevlig göteborgsresa och en underbar påsk
    Kram

    SvaraRadera
  3. Du har en award att hämta hos mig :-)

    Glad Påsk

    SvaraRadera
  4. oj det var en hel del kilon!

    hur funkar det sen när man gått ner allt man ska då, måste man fortsätta äta pyttelite? :S

    SvaraRadera