9 maj 2010

Söndagssvammel

Vädret ser inte alldeles lovande ut för att måla, så jag kanske får tillåtelse att sitta i soffhörnet och sticka idag också. Tänk sån tur jag har!! Sen att det var precis vad jag gjorde igår också kanske vi inte behöver tala  högt om. Håller på med ett par Twisted socks. Stickar dem i mitt Zauberball-garn. Är nog tredje paret jag påbörjar i det garnet, men det har inte känts rätt med de andra jag gjort, men nu tror jag att jag har prickat rätt.

Annars så väntar jag på garnleveranser. Ett stort paket med en traderavinst, nåt ullgarn jag inte kände igen, som ska bli en slit-och-släng-tröja till sonen. Men jag har även klickat hem lite från KarMa-garn. En hög med visjögarn i blått.Det hoppas jag ska bli nåt till mig, men det är en senare fråga vad. Men jag har insett jag finner lika stor glädje nu för tiden av att ha en fin hög med garn att klappa på. Jag garnnörd, näää, inte alls! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar