29 januari 2011

Lördagsfunderingar

Funderar alldeles för mycket ibland, och idag är det en sådan dag. Det jag just nu har i huvudet är det här med bloggar. Jag surfar runt på massor av härliga bloggar varje dag, mestadels stick-bloggar men även några med fin inredning. Men jag är urdålig på att lämna spår efter mig. Så till det jag funderar på: Jag känner oftast att jag med min lilla blogg är för obetydlig för att kommentera i dessa fina bloggar, som får kommentarer av alla jag ser upp till och beundrar. Känns som om jag inte vågar säga nåt där, inte passar in liksom. och vad ska jag säga. Kan ju liksom inte surfa runt och skriva “Katarina was here” överallt. Blir ju aningens patetiskt. Samtidigt så blir jag ju själv väldigt glad när någon kommenterar hos mig, så det där är kluvet. Hur ska man göra egentligen?

Nog funderat om detta, men lämna gärna en fundering om du har lust.

4 kommentarer:

  1. Jag tror man ska bli duktigare på att kommentera... För det är ju som du skriver, man blir glad när folk har kommenterat.
    Ha en fortsatt trevlig lördag!
    KRAM KRAM

    SvaraRadera
  2. Jag håller fullständigt med Pärlmudden...
    Jag är oxå jättedålig på att kommentera men jobbar på att bli bättre...

    Ha en fortsatt skön helg...

    Kramizz Kattis

    SvaraRadera
  3. Jag kommenterar där jag känner att jag har något att säga och tyvärr så blir det svammel ibland(känns det iallafall som), men jag hoppas att jag kan glädja någon nån gång med en kommentar.
    Var visst lite svammel igen. :-)
    Ha en fortsatt skön lördag!

    SvaraRadera
  4. Kan inte komma med så mycket klokt annat än att jag tänker exakt likadant som dej!!! Med tillägget att alla andra verkar känna varandra så väl och jag känner nästan som att jag smygtittar när jag läser kommentarer. Men jag ska nog bättra mej på att lämna kommentarer hädanefter!

    SvaraRadera