23 februari 2011

Vill inte mer

Trött på tillvaron just nu. Har ett knä som bråkat med mig i en månad nu efter en vurpa på en isfläck. Värker ständigt, kan inte böja benet  och det blir inget bättre. Var till doktorn i torsdags och till röntgen i måndags, så nu väntar jag bara på besked om vad problemet är. Gissar att det lär dröja ett tag. Men jag vill veta NU, och också få en fin lösning på problemet också, för det här är inte kul längre  Kräver inte mycket, men att få sova på nätterna och slippa knapra värktabletter för att stå ut med tillvaron tycker jag inte är för stora krav.

2 kommentarer:

  1. Hej älskade vännen! Hur går det med knät? Håller tummarna att du fått svar idag. Annars tycker jag du ska ringa o höra efter. Röntgensvaren går ju via datorn, så det borde kommit nu om du röntgade i måndags.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Har full förståelse för din otålighet. Självbehöver jag inte ta värktablett för det värker inte på det sättet. Då känns det värre att inte kunna ta stickningen och varva ner med. Så stel i tummen nu att det blir ideliga stavfel när jag skriver på datorn. Önska dig en bra helg.

    SvaraRadera