27 juli 2011

Randigt

DSCF9063

Så var de randiga sockorna färdiga. Blev ok,men resåren blev lite snål för mina kraftiga vaderLedsen, men jag orkar inte repa upp. Men det kan ju vara en anledning till att ge bort dem. Men till vem? Testar nog maken först, om han är intresserad, är inte så säker på det för han har ett par som är väldigt måttligt använda. Kanske syster, hon har inte fått några förut, och jag tror att hon uppskattar hemstickat.

Men nu till de eviga frågan, vad ska jag sticka nu? Vill inte fortsätta på nåt av de fyra projekten som ligger i korgen, inget av dem tilltalar mig, utan jag vill börja på nåt nytt. Skulle vilja göra en pippitröja, men har inte garn till det. Går ju att klicka hem, men vill börja NU!

1 kommentar:

  1. jag skulle jättegärna vilja ha sockar....men jag har inte lärt mig hälar än.... ska jag skicka garn??
    Kram

    SvaraRadera