3 februari 2012

Finns ni kvar?

Har visst glömt bort att jag har en blogg, så några läsare har jag nog inte kvar…

Livet rasslar på alldeles för fort igen, så nu är jag sådär trött och tråkig igen, och dessutom så har jag drabbats av dagisbaciller. Var på ett antal förskolor förra veckan och utbildade deras personal, och passade på att ta med mig en förkylningsbacill hem. Ledsen 

Stickat har det väl inte heller blivit så mycket av, även den lusten försvann, men nu har jag i alla fall påbörjat en Gratitude leaf shawl, som jag hoppas blir snabbt klar för att kunna värma nacken i denna hemska kyla.

Önskar Er en trevlig helg!

3 kommentarer:

  1. Känns lite som om FB gör att många glömmer bort sina bloggar då o då. Lite synd tycker jag!

    SvaraRadera
  2. Finns kvar! Håller med Eva S, fb tar mycket tid. =o)

    SvaraRadera
  3. Så lätt blir du inte av med oss. ;) Jag är fruktansvärt dålig på att sköta min blogg, mn har bestämt mig för att inte ha dåligt samvete, utan det får bli när det blir.
    Kram, krya på dig!

    SvaraRadera