1 januari 2014

Välkommen 2014

Gott nytt år på er! Har ni haft ett bra 2013 eller är det bara skönt att lämna det bakom?
Tror att jag lämnar mitt 2013 med en suck. Har inte känts helt topp, går bara omkring och är så trött hela tiden och inte någon riktigt gnista för saker och ting. Så nu hoppas jag på 2014!

Börjat året med att riva ut vårt köksgolv. Om en vecka ska hela köket vara ett minne blott, sen i början av februari så har vi förhoppningsvis ett nytt fint kök på plats. Ser fram emot detta men oj så jobbigt det kommer att bli.

Hoppas förstås även på massa spännande stickning, finns så mycket jag vill göra. Men som vanligt hinner jag inte hälften. Får dessutom akta mig lite så jag fått problem med axlar och armar när jag stickar så det blir inte så mycket som jag vill just nu. Men jag började på ett par vantar ur boken Vantar för alla årstider, häromdagen.Väldigt trevlig stickning :-)


Får se hur aktiv jag blir här på bloggen. Lovar inget men då och då kanske det dyker upp nåt. Må så gott därute och njut av livet. Man lever bara en gång!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar