1 mars 2014

Så var man 41…

 

2014-03-01 09.57.07-1Men jag deppar inte för det för jag har haft en fin dag.

Maken överraskade mig med lyxigt garngodisRött hjärtaRöd ros

Sedan blev det en tur till Skövde för att hjälpa dottern köpa madrass till sängen. Efter det så bjöd hon mig på födelsedagsfika. Mycket trevligt att få sitta på fik och prata en stund, då vi ses alltför sällan. När högskolestudier och fin pojkvän så hamnar mamma lite längre ner på listan. Och det är helt ok, men det gör ju en sån här dag extra uppskattad.

2014-03-01 14.01.15

2 kommentarer:

  1. Det blir ett annat sätt att umgås när barnen växer upp! Känns värdefullt att ta vara på kontakt tillfällen.

    SvaraRadera
  2. Ett enormt stort tack för det helt fantastiska garnbytespaketet som damp ner i min brevlåda idag =) Du har verkligen träffat rätt på alla sätt <3
    mvh
    Mimmi

    SvaraRadera